czwartek, 14 września 2017

Kraków

Jak już wiecie kocham Kraków to moje rodzinne miasto do którego zawsze chętnie wracam i mam nadzieję niedługo wrócimy tam na stałe. Tym razem jednak przyjechaliśmy na kilkanaście dni aby odwiedzić rodzinę i spotkać się z przyjaciółmi.


W sobotę 9 września w Krakowie odbyła się impreza wszystkich tych którzy szukają skrytek z gry geocaching. Wybrałam się na nią razem z przyjaciółmi :)


W wolnych chwilach szukaliśmy skrytek odnajdując nowe ciekawe miejsca :)


Wybraliśmy się też do parku Decjusza


W niedzielę rodzinnie udaliśmy się do kościoła Jana Pawła II  Jest częścią Saktuarium Jana Pawła II i jedną z budowli Centrum Jana Pawła II „Nie lękajcie się”. Obrzęd pobłogosławienia kościoła odbył się 23 czerwca 2013, a uroczyste poświęcenie świątyni nastąpiło 16 października 2016. 


Kościół zbudowany jest na planie ośmiokąta i stylem nawiązuje do bizantyńskich kościołów Rawenny np. kościoła św. Witalisa. Projektował go Andrzej Mikulski. Ma dwa poziomy: Kościół relikwii (kościół dolny) oraz kościół górny. Obok kościoła zbudowano wieżę widokową.


W Krakowie jest wiele pięknych miejsc, kto jeszcze nie odwiedził tego miasta to polecam go odwiedzić :) W Galerii Krakowskiej można zrobić sobie różne selfie :)


Od mojej przyjaciółki Anetki, która dobrze wie co lubię otrzymałam taki piękny prezent :)


Oczywiście związany z Krakowem :) niebieskie ręcznie robione drewniane pudełeczko na skarby :)

2 komentarze:

  1. Ja osobiście uwielbiam Kraków! Uważam, że jest to najpiękniejsze miasto w Polce i zawsze chciałam się tam przeprowadzić! Ostatnio nawet oglądałam kraków mieszkania na sprzedaż i tak sobie pomyślałam,że jak się zepnę i wszystko dobrze zaplanuję to może niedługo uda mi się tak niedługi przeprowadzić! :)

    OdpowiedzUsuń