poniedziałek, 16 maja 2016

Warsztaty MyCork Artystycznie - kosmetyczka dla Mamy

W niedzielę 15 maja b.r., odbyły się XXX warsztaty grupy MyCork Artystycznie, którą już od 3 lat koordynuję.  Naszym Gościem była Pani Edyta Figielska autorka bloga edafiga.blogspot.ie, która zaproponowała uczestniczkom warsztatów ręczne uszycie kosmetyczki dla Mamy.


Edyta prowadząca zajęcia przygotowała wykrojone zestawy dla każdej z uczestniczek zajęć i krok po kroku tłumaczyła jak uszyć kosmetyczkę.


Część osób w tym ja dopiero zaczynały swoją przygodę z szyciem, były również panie dla których szycie nie ma żadnych tajemnic.


I coć warsztaty z przyczyn od nas niezależnych rozpoczęły się z opóźnieniem to uczestniczki w ciągu dwóch godzin ręcznie uszły swoje kosmetczki.


Dla mnie było to mega wyzwanie i jestem z siebie dumna :) że w tak krótkim czasie udało mi się ręcznie uszyć kosmetyczkę ;)


Może nie wyszło mi zbyt prosto ale jak na pierwszy raz nie jest zle.


Spotkanie przebiegło w bardzo miłej i przyjaznej atmosferze :)
Dziękuję Ani Szwarc za zdjęcia z warsztatów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz