środa, 11 maja 2016

Kartki na I Komunię Świętą

Maj to czas I Komunii Świętych z tą uroczystością kojarzy mi się biel,i zapach konwalii. Pamiętam swoją pierwszą komunię świętą to byl bardzo uroczysty dzien jak dla każdego dziecka. Do dzisiaj mam pamiątki z tej uroczystości, które otrzymałam od gości.
Poniżej możecie zobaczyć kilka karteczek które przygotowałąm na tą okazję.


w kolorach komunijnych biała z ecru ze złotym kielichem



biała z hosią i kielichem


prosta karteczka z hostią


kolejna karteczka zawiera wszystkie symbole eucharystii, krzyż, hosię i kielich


kolejne propozycje są z odobnym złotym papierem i kielichem


Karteczki ozdobiłam drobnymi kwiatuszkami margaretkami,  które dostałam od taty Piotra pana Józefa, za które bardzo dziękuję :)


Kolejna propozycja również zawiera najważniejsze symbole eucharystii.


To prosta karteczka z wytłoczonym wzorem oraz drewnianą hostią.


Biel, złoto i hostia


bieli i koronki


wytłoczony wzór hostia z kielichem


ecru, wytłoczony wzór hosita i kielich


Każda karteczka jest inna tak jak każde dziecko jest inne. Czas uroczystości minie a pamątka  zawsze pozostanie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz