środa, 24 lutego 2016

Odwiedziny rodziny w Tomaszowie Lubelskim

Będąc w Polsce zawsze odwiedzamy również rodzinę w Tomaszowie Lubelskim, bardzo lubię te okolice i tam odpoczywam :) Mam sentyment do tego miasta bo mając siedem lat wraz bratem pojechaliśmy w wakacje na pierwszą kolonię właśnie do Tomaszowa. Niewiele pamiętam z tej kolonii poza tym, że tęskniłam za mamą ;) A zdjęć niestety nie mam bo  w tamtych czasach aparat fotograficzny mieli tylko nieliczni.


Po dwudziestoletniej przerwie założyłam łyżwy na nogi i wraz z Sylwkiem poszliśmy na lodowisko :) Początki były trudne ale szybko nogi przyzwyczaiły mi się do łyżew i przez 45 minut miałam świetną zabawę :)


Mówią, że jazdy na łyżwach, wrotkach, rowerze ito, się nie zapomina i faktycznie tak jest :)


Choć w około nie było śniegu dla Miejski Dom Kultury zorganizował na ferie zimowe lodowisko dla dużych i małych :) Pobyt jak zawsze był udany  upłynął bardzo szybko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz