czwartek, 17 grudnia 2015

Świąteczne słodkie bukiety

Zbliżają się święta Bożego Narodzenia i świąteczne kiermasze. W tym roku czasu na przygotowanie świątecznych słodkich bukietów miałam niewiele wiec powstało ich tylko siedem.


Tonacja kolorystyczna typowo świąteczna, czerwień, zieleń i niebieskości które kojarzą mi się z zimą.


Bukiety ozdobiłam cynamonem, szyszkami oraz anyżem a także suszonymi pomarańczami.


W niektórych bukietach pojawiły się anioły z wosku pszczelego


Głownie bukiety przygotowałam w koszyczkach, które mogą być również dekoracją na świąteczny stół,


Dodałam również zimowe akcenty choć śniegu jak an razie ani w Polsce ani w Irlandii nie widać


Zrobiłam również jeden bukiet w rożku, który może być małym podarunkiem dla bliskiej osoby lub kogoś znajomego.


W środku bukietu umieściłam ciasteczkowego ludzika zrobionego z filcu


Na więcej świątecznych bukietów już nie wystarczyło mi czasu, ale ciesze się, że mogłam zrobić choć tych kilka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz