środa, 4 listopada 2015

Słodki bukiet z gotówką

Czasem brakuje nam pomysłu na prezent, a nie chcemy obdarować kogoś zbędną rzeczą która będzie leżeć w szufladzie i będzie kompletnie bezużyteczna.
Taki problem mamy często z męźczyznami, którzy uważają że wszystko mają :)
1 listopada swoje urodziny obchodził Piotr a mi kompletnie brakowało pomysłu na prezent. Piotr jak typowy facet uznał, że wszystko ma i nic mu nie potrzeba. Do kupowania elektroniki jakoś nie mam szczęścia, za każdym razem jak coś kupiłam okazało się wadliwe albo zepsute. Nie chciałam też dawać pieniędzy w kopercie, wymyśliłam więc taki oto bukiet.


W bukiecie zamiast słodyczy znalazły się orzechy, rodzynki, daktyle oraz kilka papierowych pieniążków.
Kilkanaście lat temu zrobiłam dla Piotra podobny bukiet jako dodatek do preznetu z tym że wtedy pieniążki były stare bezużyteczne po denominacji, a teraz są jak najabrdziej aktualne :)
To chyba najlepszy prezent ponieważ Piotr już sam sobie kupi to co będzie chciał :)
Zawsze więc możemy znaleść takie wyjście na prezent gdy brakuje nam pomysłu czym obdarować naszych bliskich aby byli z niego zadowoleni.

2 komentarze:

  1. Super bukiet z dodatkami słodkości.Ja też kiedyś znajomemu zrobiłam z pieniędzy bukiet tylko zwinełam w kwiaty i dodałam dodatki liscie ,gałązkę paproci,gipsownika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bukiet jak dla mnie ;) Ja bym byłą przeszczęśliwa, pomijając już te zwitki banknotów, to jeszcze orzechy, rodzynki... mmm pycha :D

    OdpowiedzUsuń