środa, 17 czerwca 2015

Słodkie bukiety dla nauczycieli

Zbliża się koniec roku szkolnego dlatego też wczorajszego wieczoru całą noc spędziłam w  mojej pracowni na przygotowaniu słodkich bukietów dla nauczycieli. Najlepiej pracuje mi się w nocy, więc tak się zapracowałam, że nawet się nie zorientowała jak zaczęło się rozwidniać i poszłam spać o piątej rano :)
Dobrze, że na drugi dzień miałam wolne :)


Poniżej efekty mojej nocnej pracy, słodkie bukiety do wyboru do koloru :)


w niebieskie krepinie z cukierkami Ty& Ja 


w różowej krepinie z cukierkami mieszanki wedlowskiej


w zielonej krepinie


w pomarańczowej krepinie z niebieskim słoniem


w ecru krepinie ze słonecznikiem


w czerwonej krepinie

Taki słodki bukiecik, to skromny ale oryginalny upominek dla każdego nauczyciela :) Bo kto nie lubi słodyczy, na które każdy od czasu do czasu może sobie pozwolić :)

Życzę Wam dużo słodkości :)

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł i bukieciki i słodkie i śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  2. wow wow wow ale ogrom podziwiam zarwaną nockę ale było warto są piękne!!!

    OdpowiedzUsuń