wtorek, 30 grudnia 2014

świąteczne kartki

Bardzo lubię dostawać "tradycyjne" kartki świąteczne, sama też na każde święta sporo ich wysyłam ale i sporo dostaję od rodziny, przyjaciół i znajomych. W dzisiejszych czasach wiele osób woli wysyłać jednak wirtualne kartki i mmsy. Jednak co tradycyjna kartka to tradycyjna :) Ja wszystkie kartki, które dostaję zachowuję :) i po latach sobie je czytam :)


W tym roku 3 kartki dostałam ręcznie robione


karteczkę z zimowym krajobrazem oraz drewnianymi serduszkami dostałam od mojej przyjaciółki Asi. Karteczka wykonana została przez uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej SPS Gaudiumet Spes w Krakowie. Rok temu miałam przyjemność prowadzić tam warsztaty z decoupage o których pisałam TUTAJ


wyszytą gwiazdkę na niebieskim tle dostałam od  Julki i całej rodzinki mojej chrześnicy Zuzi :)


kartkę z gwiazdą betlejemską dostaliśmy od Gertudy i Norberta


Dziękuję Wszystkim za piękne karteczki i świąteczne życzenia :)

1 komentarz:

  1. Śliczne karteczki, fajnie będzie do takich wracać :)
    Udanej nocy sylwestrowej i samych fajnych chwil w 2015 życzę! :)))

    OdpowiedzUsuń