środa, 20 sierpnia 2014

Urodzinowa kartka i bukiet dla brata

Mój młodszy brat ma dzisiaj 27 urodziny. Czas tak szybko zleciał a pamietam jak byl taki malutki i chodziłam z nim na spacery.
Z tej okazji zrobiłam dla niego specjalny słodki bukiet.


W środku bukietu umieściłam małą buteleczkę irlandzkiej whisky a dookoła niej dodałam słodkie baryłeczki z alkoholem
Ponieważ mój brat bardzo lubi piłkę nożną i również gra w drużynie stąd w bukiecie znalazły sie małe piłeczki. Koszyczek w którym umieściłam bukiet jest w kształcie kulistym jak piłka a flizelina zielona jak murawa boiska.
Do bukietu zrobiłam również karteczkę.


Karteczka również jest w tematyce piłki nożnej aby pasowała do bukietu ;)
Dodatkowo na karteczce umieściłam herb Liverpoolu który jest ulubioná drużyną brata :)

4 komentarze:

  1. Super komplet prezentowy! Brat na pewno był zachwycony! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak te dzieci szybko rosną, jeszcze niedawno lizaki, a dziś już buteleczka whisky :)) Bukiet jak zawsze wyszedł ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach jaki to piękny wiek:)) Prezent uroczy.Zapewne ucieszył Jubilata.
    Mam zięcia, zapalonego kibica piłkarskiego:) Tak ,że myślę iż zarówno bukiet jak i ta karteczka sprawiła nie małą radość:))))
    Serdeczności moc posyłam.

    OdpowiedzUsuń