poniedziałek, 12 maja 2014

Warsztaty MyCork Artystycznie - biżuteria z filcu

Wczoraj tj, w niedzielę 11 maja b.r. odbyły się kolejne warsztaty MyCork Artystycznie, było to już XVIII spotkanie tej grupy. Po raz pierwsze  na warsztatach  uczestniczki wykonały swoją własną oryginalną biżuterię z filcu. Naszym gościem była Anna Szala-Zatorska, która nauczyła nas jak z kolorowych kawałków filcu zrobić ozdobą biżuterię.


Warsztaty rozpoczęły się o godzinie 15.00, każda uczestniczka wybrała sobie 3 kawałki filcu oraz koralki z których miała powstać biżuteria. 


Ania przedstawiła dwie metody stworzenia biżuterii: skręcanie kawałków filcu w tak zwanego ślimaka lub tworzenie kwiatów z wyciętych kwadratowych kawałów filcu.


Każda uczestniczka warsztatów stworzyła swój zestaw biżuterii, powstały piękne kolorowe naszyjniki i kolczyki. Okazało się, że tworzenie tej biżuterii wcale nie jest takie proste i wymaga siły i cierpliwości. Ale efekt końcowy jest zachwycający, więc warto :)


Ja wybrałam sobie 2 niebieskie kawałki filcu i jeden różowy.  Z tych materiałów powstał taki komplecik 


oraz taki zakręcony naszyjnik :)

  

Niedziela upłynęła mi więc warsztatowo :)
Więcej zdjęć z warsztatów możecie zobaczyć TUTAJ

1 komentarz:

  1. Uuu... takie śliczniutkie rzeczy powstały a ja jak zwykle nie mogłam uczestniczyć w warsztatach. Filc ma duży potencjał, pamiętam innej relacji z warsztatów etui na telefony, też wyszły super.

    OdpowiedzUsuń