poniedziałek, 20 stycznia 2014

XIV Warsztaty MyCork Artystycznie - kartki na Dzień Babci i Dziadka

Po świątecznej przerwie, 19 stycznia odbyły się pierwsze w tym roku, XIV warsztaty grupy MyCork Artystycznie. Tym razem naszym gościem była jedna z uczestniczek warsztatów Tatiana Juda, która nauczyła nas jak zrobić kartkę metodą scrapbooking w kształcie babeczki dla babci oraz czekoladownik dla dziadka. Dzień przed warsztatami wspólnie z Tatianą i jej córką przygotowywałyśmy zestawy papierów i ozdób do robienia kartek dla wszystkich uczestniczek, co zajęło nam około trzech godzin.


Zestawy zostały dobrane kolorystycznie i wyglądały tak:


W zestawie znajdowały się ozdobne papierki  oraz gładkie kartki  na bazy a także  ozdobne kwiatuszki, kokardki itp.


Tatiana to skromna ale utalentowana osoba, która wykonuje nietypowe kartki dla swoich bliskich i znajomych a także zajmuje się innymi dziedzinami rękodzieła np: szydełkowaniem.
Kilka słów o naszym gościu: "Przebywam w Irlandii od 5 lat. Zajmuję się domem. Mam okropnie kochanego męża, który pozwala mi gotować obiady ;) oraz 2 wspaniałe córki. Moja pasją jest wszelkiego rodzaju rękodzieło. Pierwsza nauczycielką była moja mama. To ona nauczyła mnie szydełkować, robić na drutach i haftować. Ostatnio zaczęłam interesować się robieniem kartek okolicznościowych. Ich tworzeniem zajęłam się z potrzeby wypełnienia wolnego czasu. Moimi kartkami są obdarowywane osoby z rodziny i znajomi. Dzięki warsztatom "MyCork Artystycznie" poznaję nowe możliwości tworzenia czegoś nowego i innego, jak decoupage czy wiklina papierowa."


Na warsztatach jak zawsze uczestniczki wykonywały swoje prace krok po kroku pod czujnym okiem prowadzącej.

 
 W miłej i radosnej atmosferze powstawały piękne karteczki babeczki oraz oryginalne opakowania na czekolady.


 A to prace które zostały zrobione na warsztatach


 Ja zrobiłam różową babeczkę i brązowy czekoladownik z żółta koszulą, którą również nauczyła nas robić Tatiana :)


 Na zakończenie warsztatów jak zwykle zrobiłyśmy zdjęcie uczestniczek ze swoimi pracami :)


 Bardzo dziękuję Tatianie za poprowadzenie warsztatów oraz Ani z bloga Kot Bury  za udostępnienie aparatu, pomoc w robieniu zdjęć oraz ich obróbkę :)

2 komentarze:

  1. Super. Wspaniała zabawa, co widać.Strasznie mnie zaintrygował ten czekoladownik:)) Już sama jego nazwa taka apetyczna:)Karteczki również piękne.
    Moc serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne spotkanie jak zawsze :) a karteczki wspaniale, sama chetnie bym sie nauczyla ich robic. Mozesz byc z siebie dumna Agus :*

    OdpowiedzUsuń