piątek, 13 grudnia 2013

Kartki na święta

U mnie czasu wolnego aktualnie brak :( więc po nocach wycinam papierki i robię karteczki oraz  dorabiam świeczki i bukiety na niedzielny kiermasz. Wczoraj już kupiłam prawdziwą pachnąca choinkę :) którą będę ubierać za tydzień. Irlandczycy już na początku grudnia ubierają choinki i domy ozdobami świątecznymi, więc tuż przed świętami trudno jest kupić choinkę. U mnie już po raz 8 w Irlandii będzie żywa choinka. Pierwszą kupiłam w drugie święta które tu spędzałam, była ona na wyprzedaży i chciałam ją przewieść do domu autobusem ;) ale przerosło to moje siły bo choinka była duża i ciężka, więc zamówiłam do domu taksówkę. Potem musiałam ją wtachać na 4 piętro ale się udało i tak choinka zagościła u mnie na święta :) Czasem mam szalone pomysły ale nie ma nic niemożliwego do zrobienia dla mnie tym bardziej jak się uprę ;)
A to karteczki które powędrowały dla rodziny i znajomych  Ewy i Wojtka :)
 

zielona z choinką


niebieska z bombką


ecru z dzwoneczkiem


czerwona z gwiazdką


i niebieska z bomką

Moje ulubione karteczki to oczywiście niebieskie :)
Miłego weekendu :)

3 komentarze:

  1. A jak pięknie dobrałaś kokardki.Szczególnie urocze są dla mnie te z choinkami! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kartki :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń