sobota, 5 października 2013

Kamil Bednarek w Cork

Wczoraj byłam na koncercie  Kamila Bednarka, który swoją trasę koncertową w Irlandii zaczął od Cork. Był to jego drugi występ w Cork, pierwszy odbył się 3 października w którym Kamil wystąpił  dla młodzieży poniżej 18 lat. Już na pół godziny przed występem wszystkie miejsca przy scenie były zajete przez wierne fanki :) Kilkanaście minut po 20.00 na scenę wbiegł Kamil i od pierwszej piosenki rozruszał publiczność.


Przez półtorej godziny koncertu nie było czasu na nudę, ręce w górę i skaczemy raz, dwa, trzy - krzyczał Kamil do publiczności. Sala wypełniona po brzegi równo skakała z 22 letnim muzykiem, który w rytmie reegae rozkołysał wszystkich zebranych. Dziewczyny chciały być jak najbliżej Kamila więc był duży ścisk zwłaszcza z przodu :) niektóre nawet chcaiły ocierać mu pot ;)  nie wspomniając już o buziakach ;)


Rozbawiona sala wspólnie z  Kamilem śpiewała "Jestem Sobą", "Cisza" czy  własną interpretację przeboju Marka Grechuty "Dni, których nie znamy".
Świetny występ, świetna zabawa, a swoją energią Kamil zaraził każdego, bo jak powiedział zakwasy muszą być ;) i są przynajmniej u mnie ;)


Kamil Bednarek to polski muzyk, wokalista, kompozytor, a także autor tekstów. Od 2008 roku Kamil Bednarek był związany z zespołem Star Guard Muffin który w 2008 założył wraz z przyjaciółmi. W 2012 roku zespół Star Guard Muffin podjął decyzję o zawieszeniu działalności. Powodem takiej decyzji było odejście basisty - Kuby Wojciechowskiego i gitarzysty Szymona Chudego. Bednarek zdecydował się kontynuować działalność artystyczną  i od tej pory występuje on w grupie nazwanej od jego nazwiska.
W 2010 roku Bednarek brał udział w 3 edycji programu "Mam talent!". W finale programu zaśpiewał "Is This Love" Boba Marleya i  zajął 2 miejsce w programie.


Dwa lata później w 2012 roku wokalista był uczestnikiem programu "Bitwa na głosy". Bednarek przewodniczył szesnastoosobowej grupie wokalistów z Brzegu (swoim rodzinnym mieście) wraz z którą wygrał program. Nagroda, którą otrzymał zespół została przeznaczona na Fundację Rozwój, wspierającą młode talenty na terenie miasta Brzeg. W czerwcu tego samego roku - razem z uczestnikami programu "Bitwa na głosy" - wystąpił na XLIX Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. Podczas koncertu 'Szalone lata 60!' zespół wykonał utwór z repertuaru Skaldów "Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał"


W 2012 roku powstał  debiutancki album "Jestem…" projektu Bednarek, założonego przez Kamila Bednarka po zawieszeniu działalności grupy StarGuardMuffin. Osiągneła ona statut płyty platynowej.
Płyte można było kupić na koncercie i nawet dostać autograf na który czekałam 40 minut :)


 Jest to pierwsza gwiazada na którą tak długo czekałam, bo tyle zajeło Kamilowi wyjście do fanów po koncercie. Być może muzyk nie mógł się przepchać przez tłum szalejących fanek ;)


Po podpisaniu płyt i rozdaniu autografów, każdy mógł sobie zrobić z Kamilem pamiątkowe zdjęcię, tłum był ogromny na szczęście ja byłam z przodu więc długo nie musiałam czekać :)


Kamil Bednarek nagrał teledysk do filmu "Wałęsa. Człowiek z nadziei". To teledysk do utworu "Dni, których jeszcze nie znamy" Marka Grechuty. Klip powstał w industrialnych przestrzeniach, a występ Kamila Bednarka przeplata się z fragmentami filmu Wajdy i emocjonującą ucieczką, stoczniowca przed siłami ZOMO.


Kamil ma niesamowitą energię młodego człowieka,  wie, co robi i czego chce,  jest otwarty i sympatyczny. oraz niezwykle dynamiczny. Taki też był jego występ w Cork :)


Filmik z fragmentu koncertu możecie zobaczyć tutaj 

Serdeczne podziękowania kieruję do radia Eter.fm - Polskiego Radia w Irlandii za bilet który otrzymałam na koncert :)

5 komentarzy:

  1. Świetny,zdolny chłopak! Wiedziałam ,że będziesz się doskonale bawić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no energii to on am....ale mlody jeszce..dwa tygodnie tez się bawiłam na jego koncercie..choż autografu się nie doczekałam....a czekałam....

    OdpowiedzUsuń
  3. Na koncercie Kamila nie byłam, ale widząc go w TV naprawdę jest mega pozytywny i rozsiewa dobrą energię :) Nie dziwię się, że jesteś zadowolona z koncertu :)) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Mam pytanie czy mogłabym dodać te zdjęcia na mój fan page? Oczywiście umieszczę informacje, że zdjęcia są Pani autorstwa.

    Podsyłam link do fan pagera, na który chciałabym dodać zdjęcia : https://www.facebook.com/me.gusta.mb?ref=tn_tnmn

    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  5. tez jeszcze nie widziałam go na żywo, ale uwielbiam jego głos. Od kilku tygodni non stop słucham piosenki Cisza... uwielbiam, uwielbiam :) zazdraszczam bycia i słuchania go na zywo :) na pewno było cudnie :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń