środa, 22 maja 2013

Kartki dla Mamy

Dzień Matki już w niedzielę i choć w Irladnii Mamy swoje święto obchodzą w marcu to jednak Polacy pamiętają o swoich mamach w maju :) Z tej okazji zrobiłam kilka prostych kartek z pięknego papieu który dobrze znacie :)
Dwa stemple to digi stempleki od Jolagg a pozostałe to gumowe stempleki zakupione w Art Pasach.
 





Pozostało mi jeszcze kilka godzin pracy i od jutra zaczynam tydzień wolnego :)
Już nie mogę się doczekać, żeby w końcu ogarnać moje domowe niebieski mi :)
I mam nadzieję, że pogoda również dopisze, bo wczoraj świeciło słoneczko i poczułam smak lata :)
Miłego dnia

6 komentarzy:

  1. Zobaczyłam kartki i doszłam do wniosku,że takie kartki teraz to rzadkość;)Prostota,piękny papier,śliczny napis,to taka miła odmiana od pełnych przepychu kartek;)Bardzo mi się to podoba;)
    U nas też troszkę zaświeciło słońce,ale temperatura dalej bardzo niska;(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, delikatne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki,druga mi się bardzo podoba-piekny jest ten papier!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki :) oby ta pogoda w końcu była ładna :)

    OdpowiedzUsuń