wtorek, 2 kwietnia 2013

Święta i po świętach

Święta, święta i po świętach. W tym roku te święta były dla mnie strasznie krótkie i szybko zleciały bo koniec kwartału w mojej pracy to urwanie głowy i brak wolnego.
Przygotowania były więc krótkie i wyglądały tak:







Na szybko zrobiłam dwa ciasta, które okazały się przepyszne i szybko znikły ciasto Shrek przepis znajdziecie tutaj
oraz przepyszny sernik z oreo przepis znajdziecie tutaj

Dziękuje za wszystkie karteczki i świąteczne życzenia


oraz przepiękną i oryginalną karteczkę którą dostałam od Juty i za którą bardzo dziękuję.

Pozdrawiam Was serdecznie.

7 komentarzy:

  1. Piękne nastrojowe święta były u Ciebie :-)
    zaciekawił mnie przepis na Shreka - chyba spróbuję :-)

    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie u Ciebie, ładne kartki!
    ( tak na skrawku worka bardzo ciekawa;))

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja pozdrawiam poświątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. święta wyglądały u Ciebie bardzo ładnie i smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo klimatyczne święta Ago miałaś:))Muszę wypróbowac przepis na sernik z oreo, wygląda niezwykle smakowicie:)) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. :)))))Pozostaje mi pozdrowić bardzo poświątecznie:(((

    OdpowiedzUsuń