niedziela, 2 grudnia 2012

Męskie bukiety urodzinowe

Na sobotni wieczór zostałam zaproszona na urodziny Tomka i Adama
Długo myślałam nad prezentem dla tych dwóch przystojnych panów :) Wymyślałam męski bukiet słodko-rozgrzewający :)



Bukiet Tomka zrobiłam w odcieniach złoto - czerwonym z truflami i cukierkami coffee cream. W środku bukietu umieściłam seteczkę tradycyjnej polskiej wódki "Mazowiecka Żytnia" 


Dla Adama zrobiłam podobny bukiet w kolorach żółto - zielonym. W środku bukietu umieściłam również małe co nieco na rozgrzanie :)


 Bukiet zrobiłam z białych michałków oraz pralinek coffee cram


Do bukietów zrobiłam, też świeczki  z wosku pszczelego o kształcie stożka.


Impreza była bardzo udana, mili ludzi wspaniała atmosfera i przepyszny tort upieczony przez Ewę, żonę Tomka. 


 Ewa i Tomek to niezwykli ludzie, pełni ciepła, gościnni, zawsze gotowi do pomocy i do tego prawdziwi przyjaciele. 


 Było tak miło i  czas szybko zleciał,  że się zasiedziałam,  miałam przyjść tylko na chwilę bo w tym samym czasie miałam jeszcze firmowe Christmas Party na które nie dotarłam i wcale nie żałuję.


Na koniec imprezki ostanie zdjęcie z jubilatami :) Wyszłam około 1.00 w nocy, choć gdybym dzisiaj nie musiała wstawać rano do pracy to na pewno zostałabym do samego końca :) .

16 komentarzy:

  1. super bukiety :-)
    no i widać że impreza się udała :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ten biały bukiet piękny!Część rozgrzewająca przydałaby się dziś!:)U na przymrozek.Wiem jak trudno zrobić prezent facetom,Ty wyszłaś z tego z klasą!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje bukiety są niesamowita:)Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pomysł z tymi rozgrzewajkami w środku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł z tą flaszeczką w środku :))

    OdpowiedzUsuń
  6. bukieciki jak najbardziej męskie :) świetne

    OdpowiedzUsuń
  7. Super bukiety !! Nie ma to jak udane przyjęcie w gronie samych miłych osób :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aguś bardzo lubię Twoje świeczki. Dawno już ich nie było :). Impreza WIDAĆ, że serdeczna i udana :).
    Cieplutko pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. bukiety są świetne, cudny pomysł!zawsze mnie wkurzało, ze kobiecie można kupić kwiaty i z głowy a z facetem to już jest problem..a tu proszę rozwiązanie:) super, że impreza udana, tylko dobrze by było żeby nikt z pracy tego czytał:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bukiety męskie oryginalne!Pozdrawiam serdecznie i dziękuję.papa

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne "męskie" bukiety i widać,że impreza udana:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Męskie bukiety rewelacyjne ;)
    Wspaniałe i pomysłowe!

    Ślę grudniowe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bukiety świetne- pomysł kupuję na najbliższą imprezę . Pozdrawiam mikołajkowo Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Super te męskie prezenty i jakże przydatne na imrezce ha ha Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń