sobota, 15 września 2012

Słoniki na szczęście

Dzisiaj chciałam Wam pokazać mały komplecik urodzinowy.
Jest to słodki bukiet z cukierków "Michaszki" z życzeniami spełnienia marzeń.

Aby marzenia mogły się spełnić umieściłam czterolistną koniczynkę, na środku bukieciku zamieściłam słonika ze stempelka, który sobie ostanio kupiłam.
Kolorystykę niebieskości bukietu dopasowałam do cukierków.
Do bukieciku zrobiłam również niebieską karteczkę ze słonikiem na szczęście, który odbiłam ze stempelka. Napis digi stempel "Najlepsze Życzenia" pochodzi od Jolagg.

Słoń to symbol szczęścia, radości i powodzenia w życiu, jest on również symbolem siły i zdrowia fizycznego organizmu, a w tradycji hinduistycznej słoń jest także symbolem wiedzy.
Dlatego słonia często umieszczamy na karteczkach lub obdarowujemy małymi figurkami naszych bliskich, życząc szczęścia i powodzenia.

Życzę Wam zatem radosnego i udanego weekendu :)

12 komentarzy:

  1. Lubię i Mihaszki i słonie:) sama też mam 4ry wesołe słonie na parapecie:) wszystko wyszło ślicznie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny i delikatny bukiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ale boski stempelek cudny wprost

    OdpowiedzUsuń
  4. Bukiecik uroczy.A w szczęście przynoszone przez słoniki wierzę.Właśnie zamieszczam tego jegomościa również u siebie:)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny słodki bukiecik z tak lubianym przez większość -słonikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Superowo sloniki sie prezentuja :) calosc wyglada slicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej!!! moje ukochane Michaszki! jestem od nich uzależniona i często moje szczęście kupuje mi zamiast kwiatów na co dzień. Takiego słonika z dodatkiem to ja mogę przygarnąć :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. alez słodki bukiecik :-)
    fajne kolorki :-)
    i słonik :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń