poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Weekend w Waterford

Weekend spędziłam w Waterford u znajomych Iwy i Krzysztofa, którzy zaprosili nas na doroczny festiwal sztuki ulicznej Spraoi.
Od jakiegoś czasu Iwa prowadzi zdrowy sposób odżywia, jest weganką, nie je mięsa ani produktów pochodzenia zwierzęcego. Na wspólne spotkanie przygotowałam papryczki faszerowane ryżem, cukinią i pieczarkami.

Sałatkę z kaszy kuskus, papryki, kukurydzy i czerwonej fasolki.

Na deser przygotowałam wegańskie ciasto z rabarbarem z bloga Vegan Monkey z tego przepisu

Upiekłam również drugie wegańskie ciasto babkę zebra również z bloga Vegan Monkey

Ciasto choć zrobione bez jajek bardzo mi smakowało.
Dla Iwy zrobiłam zdrowy bukiet zrobiony z owoców

A dla małej Zuzi słodki bukiet, zrobiony ze smerfowych pianek

Iwa przygotowała dla nas same zdrowe pyszności, bardzo smakowały mi placuszki zrobione, z ryżu, soi i ciecierzycy oraz pyszny wegański tort, który zjedliśmy prawie cały :)
Weekend spędziliśmy w miłym towarzystwie, uczestnicząc w wydarzeniach festiwalu a wieczorem zagraliśmy w gry planszowe m.in w grę "Kolejka" która, opowiada o realiach życia codziennego w latach schyłkowego PRL.

Kolejka to historyczna gra, odzwierciedlająca realia życia codziennego minionej epoki. Ustawiające się przed sklepami tłumy były stałym elementem ówczesnego krajobrazu.
Na kartach towaru przedstawiono zdjęcia sześćdziesięciu oryginalnych przedmiotów z czasów PRL. W sklepach można kupić między innymi buty „Relaks” oraz wiele innych trudno dostępnych towarów. Na osiedlu jest też bazar, gdzie można kupić wszystko, ale trzeba słono zapłacić. Chyba że uda się dogadać z przekupką;)

Bardzo, dziękuję Iwie i Krzysztofowi za udany weekend :)

11 komentarzy:

  1. Mimo tego ,że smakołyki ,które prezentujesz są takie ,,dietetyczne'' wyglądają bardzo smakowicie i myślę,że jest to tylko kwestia przestawienia się żeby na co dzień tak się żywić.Wegańskie ciasto rabarbarowe wręcz mnie zaintrygowało .Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo kolejka my też graliśmy w sobotę :)))kinga posiada hehe :))raz nawet udało mi się wygrać :)) świetna gra :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bukiety są śliczne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowicie dziś u Ciebie, podobają mi się Twoje bukieciki :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mi smaka narobilas :) a o tej grze slyszalam, chetnie bym taka sobie zakupila, musze pomyslec, gdy bedzie nastepna paczka szla :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same smakowitości dzisiaj u Ciebie. Podziwiam ludzi stosujących dietę wegańską we mnie drzemie mięsożerna bestia ... chociaż kto wie... był czas kiedy nie wyobrażałam sobie życia bez papierosa ...
    Zaintrygowałaś mnie tą grą muszę jej poszukać. Bukiety śliczne, jak zwykle :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. OOOooo ale fajne to żarełko, ja tez tak chcę :) Za mięsem nie przepadam, a takie wegańskie czy wegetariańskie jedzenie mnie zawsze zachwyca. Trza by się było zmobilizować! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry wieczór :) onieśmielona jestem wcale nie lekko...blog uczęszczany zadbany i wypielęgnowany, taki gościnny :) Aga zaskoczyła nas absolutnie prezentami, i to, że przygotowała jedzenie i ciasta z roślin dla nas wszystkich. No i dzielnie znieśli moje przedopotopowe gotowanie...Miodny mam także czas, bo zostały słodkie prezenty :). Weekend do powtórzenia. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Same pyszności:):) Ja weganką nie jestem, ale za to zwolenniczką zdrowego odżywiania, więc na pewno byłabym zachwycona takim menu:D

    OdpowiedzUsuń