sobota, 19 maja 2012

Goście z Polski i prezenty

Od wczoraj mam gości :) przyleciała do mnie moja przyjaciółka Aneta ze swoim ukochanym Darkiem. Irlandia przywitała ich typowo irlandzką pogodą to jest rzęsistym deszczem. Jest to jednak ulubiona pogoda Anety :) Dzisiaj już nie pada jednak ale jest dalej pochmurno co cieszy Anetę :)

Dzisiaj mamy wieczór filmowy :) i upiekłam babeczki

A od jutra zaczynamy zwiedzanie.
W prezencie dostałam papeterie i notes z moim ulubionym Krakowem :)

Dziękuje Wam kochani za piękną pamiątkę z mojego ukochanego Krakowa :)
Przy okazji mama podała mi przesyłkę z prywatnej wymianki od Jolagry63 z bloga Moje Niespokojne Ręce i Szydełko.
Otrzymałam 3 przepiękne koronkowe serwetki

oraz pyszna herbatkę.

Jolu bardzo Ci dziękuję za te piękne serwetki, dziękuje tym bardziej, że zrobiłaś i wysłałaś je po raz drugi bo pierwsza przesyłka zaginęła :(

9 komentarzy:

  1. piekne prezenty...miłego odpoczynku:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękne serwety dostałaś !!!

    Papeteria i notes też są śliczne :)


    Życzę Tobie i Twoim gościom "odpowiedniej" pogody i udanego zwiedzania.

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjemnego spędzania czasu :0
    a prezenciki sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezenciki:)na pewno sprawiły wiele radości!!!Zapraszam Cię do mnie po wyróżnienie :)Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje miłych prezencików i udanego spotkania:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałych dni spędzonych z Przyjaciółmi:)))
    Serwetki śliczniutkie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie tak się spotkać z przyjaciółmi !!!
    Super prezencik dostałaś !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty ,a babeczki smakowicie wyglądają :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga to pomyśl o odwiedzinach w Krakowie :) To prawda,że jest to cudowne miasto:) Pozdrawiam prawie z Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń