sobota, 14 kwietnia 2012

Warsztaty scrapbookingowe "Kartka okolicznościowa"

Dzisiaj uczestniczyłam w warsztatach scrapbookingowych "Kartka okolicznościowa" organizowanych przez Art Pasje w Krakowie. Był to prezent niespodzianka od mojej przyjaciółki Anety i jej chłopaka Darka, za który Wam kochani jeszcze raz bardzo dziękuje :)
Warsztaty prowadziła pani Małgorzata Miś z Galerii Rea.
Pani Małgosia zajmuje się scrapbookingiem od 6 lat , kiedy zaczynała swoją przygodę z karteczkami w Polsce nie było jeszcze żadnych dostępnych materiałów w tej dziedzinie. Każdy papierek i materiał był na wagę złota po który ustawiały się długie kolejki. Dziś pani Małgosia jest producentem papierów i stempli do scrapbookingu.
Na warsztatach na każdego uczestnika czekały materiały w postaci kolorowych papierów i elementów do ozdabiania.

Na zajęciach pani Małgosia pokazywała jak zrobić 3 rodzaje kartek: stojąca - easel card, tri shutter oraz zwykłą kartkę.

Pani Małgosia ma anielską cierpliwość i każdej uczestniczce chętnie pomagała gdy coś nie wychodziło, tłumaczyła wszystko krok po kroku i odpowiadała na wszystkie nurtujące nas pytania :)

Na zajęciach dowiedziałam się dużo interesujących rzeczy i nauczyłam bardzo przydanych i praktycznych umiejętności.
A to karteczki które zrobiłam na warsztatach:

stojąca karteczka - easel card oraz zwykła karteczka.

Na trzecią tri shutter brakło już czasu i nie została ona skończona więc pokaże ją innym razem.
A to pozostałe karteczki zrobione przez uczestniczki warsztatów.

Czas szybko zleciał zajęcia przedłużyły się o prawie 1.5 h, aż się nie chciało wychodzić tak wszyscy byli pochłonięci pracą :) Na koniec warsztatów wszystkie zrobiłyśmy sobie pamiątkowe zdjęcie.

Po Warsztatach można było zaopatrzyć się w potrzebne materiały do dalszego tworzenia w sklepiku w Art Pasi. Ja również nabyłam kilka papierów i dziurkaczy :)
Warsztaty były poprowadzone bardzo profesjonalnie jestem bardzo zadowolona.

11 komentarzy:

  1. Ale super, u nas nie ma takich warsztatów, a chętnie bym skorzystała, bo nie mam zielonego pojęcia, jak zrobić kartkę:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno była bardzo miła atmosfera:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O! jaka świetna niespodzianaka :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. super te warsztaty i jakie piekne karteczki powstaly :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki popełniłaś :) Fajne są takie spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę znowu mnie zaskoczyłaś. Ciekawa jestem kolejnych kartek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super relacja :-) i piękne karteczki zrobiłaś :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Sądząc po karteczkach bardzo zdolne z Was uczennice:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale karteczki, niespodzianka genialna. Widze, ze urlop bardzo wykorzystany :)
    Do zobaczenia wkrotce. Kiedy wracasz Agus ?

    OdpowiedzUsuń
  10. super karteczki ,Gratuluję talentu , ale pomysł z takim fajnym prezentem genialny ,

    OdpowiedzUsuń