niedziela, 1 stycznia 2012

Wymianka gwiazdkowa

Witam Was w Nowym Roku :)dziś chciałabym pokazać Wam jeszcze zeszłoroczne zaległości.
W listopadzie zapisałam się na wymiankę gwiazdkową u Zuzanny na blogu zuzAnioły


Miałam przygotować paczuszkę dla Kingi z blogu Here comes the sun
oto co przygotowałam na wymiankę, oczywiście w paczuszce nie mogło zabraknąć świeczki z wosku pszczelego :)

Tuż przed wigilią dotarła do mnie paczuszka od Agnety z bloga my little creative world
były tam piękne serduszka, które już zdobią moją choinkę oraz czekoladki i 2 śliczne karteczki.
Bardzo dziękuje Ci za piękną przesyłkę i super zabawę.

8 komentarzy:

  1. Śliczne prezenty...pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne serduszka i Ty ładną paczuszkę przygotowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Ago w Nowym Roku:)) Piękne rzeczy wysłałaś i otrzymałaś:))Szczęściara z Ciebie:))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wymianka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, Ago
    Mam nadzieje, ze serduszka i karteczki przypadly do gustu, a czekoladki smakowaly :) Przepraszam jesce raz ze to tak w statnia chwile

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś wszystkiego dobrego w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. no, no, super wymianka :) i jedna i druga paczka extra! :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń