środa, 14 września 2011

Trufle i kłosy

, bukietyWitam wszystkich nowych uczestników candy, bardzo się cieszę, że dołączacie :)
Ciesze się też bardzo z kolejnych osób które zaczęły obserwować mojego bloga :)
Wczoraj miałam się spotkać z koleżanką która zrobiła mi wielką przysługę i chciałam jej jakość za to podziękować. Czasu za dużo nie miałam więc zrobiłam szybciutko słodkości truflowe ze świeczką z kłosami.
Wyszło to tak i się podobało :)


widok z góryCałość ozdobiłam czerwona biedroneczką ponieważ koleżanka lubi kolor czerwony i pasuje też do papierków trufli :)

Świeczka kojarzy mi się z wakacjami i słoneczkiem bo u mnie słońca jak na lekarstwo i coraz chłodniej.
Tak prezentuje się świeczka w całej okazałości :)



Miłego dnia

6 komentarzy:

  1. piękny bukiecik i piekna swieczunia

    OdpowiedzUsuń
  2. słodki bukiecik :) u mnie słońce ostatnio nadrabia

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, ja też chętnie bym przyjęła takie słodkie podziękowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny bukiecik i na dodatek z moimi ulubionymi słodkościami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę świec wykonałam w życiu, ale Twoje do dzieła sztuki. Nie mam pojęcia jak się je robi.
    Dziękuję za odwiedziny, miło, że mnie oglądasz.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń