sobota, 20 sierpnia 2011

świeczki z wosku pszczelego

2 miesiące temu u rodziny bliskiej mi osoby zobaczyłam, piękne woskowe świeczki z wosku pszczelego. Rodzina ta ma własną pasiekę wiec wpadłam na pomysł, że sama bedę robić takie świeczki.
W wakcje pojechałam na 3 dniowe szkolenie :) i zaczełam tworzyć swoje świeczki.
To pierwsze wzory które udało nam sie zrobić :)




Świeczki z wosku pszczelego maja ciekawe wzory i są 100% naturalne.
Spalają się bezdymowo pozostawiając w pomieszczeniu delikatny zapach miodu i propolisu.

Wydzielane z płomienia świecy woskowej ujemne jony oczyszczają powietrze łagodząc dolegliwości nieżytu górnych dróg oddechowych, chorób płuc, astmy, alergii, kataru.

Palenie świec woskowych unieszkodliwia działanie promieniowania pochodzącego od komputera, telewizora i urządzeń elektrycznych. Wytrąca metale ciężkie z powietrza oraz likwiduje przykry zapach dymu tytoniowego.Ponadto są przydatne dla alergików z uwagi na swoją właściwość niwelowania kurzu, pyłków i zarodników w powietrzu.

5 komentarzy:

  1. wow przepiękne:) dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej świetne te świeczki :) ciekawa jestem jak sie je wykonuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe informacje. Swoje kupiłam głównie dla ozdoby, nie sądziłam, że mogą mieć takie pozytywne właściwości. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudne wzory, podziwiam, coś pięknego!
    nawet nie wiedziałam, że świeczki z wosku mają takie lecznicze (??) działanie.
    dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń